20 Ekim 2012

Mutfakta İlginç Tasarımlar Fotoları



                (çeşitli internet sitelerinden alıntılardır)
Ketçap/Mayonez Tabancası
Cam İçecek Fıçısı
Doğrama İşlemleri İçin Parmaklık
Tencereden Yemek Dökücü


Terazi


Sepetli Askılık

Çift Kupası ve Kurabiye Tabağı


hızlı içecek servisine..


kadeh

meyve sepeti

kuruyemiş tabağı

meyve dilimlemek için

muz dilimleme
2na7ngp
reçellik
çay bardağı  (Paşabahçe)


bıçak seti
bıçak seti
 
elektroşok tost makinası

bisküvi kutulu kupa

kedili kupa

limon spreyi
  

nihale
 
yemeği taşırmamak için

peçete önlük




pipet

poşet çaylık

yumurta kalıbı

yumurta ayırıcı

bardak

kadeh

Resim
sürahi
Resim
futbol kupa

Resim
golflü kupa

en ilginç tasarımlar
mısır ayıklayıcısı
i2opso
mısır ayıklayıcısı


Hayatı kolaylaştıran ilginç tasarımlar
ekmek kızartma ve çay makinası

en ilginç bardak tasarımları,ilginç bardaklar,,ilginç bardak tasarımları,bardak,kahve bardağı,çay bardağı,yaratıcı tasarımlar
bıyıklı kupalar


en ilginç bardak tasarımları,ilginç bardaklar,,ilginç bardak tasarımları,bardak,kahve bardağı,çay bardağı,yaratıcı tasarımlar
kahve çekirdekli kupa


en ilginç bardak tasarımları,ilginç bardaklar,,ilginç bardak tasarımları,bardak,kahve bardağı,çay bardağı,yaratıcı tasarımlar
gitarlı kupa
enstrümanlı kupalar

en ilginç bardak tasarımları,ilginç bardaklar,,ilginç bardak tasarımları,bardak,kahve bardağı,çay bardağı,yaratıcı tasarımlar
kalpli kupa

Çekiç,  Fındık kıracağı,  Karabiber değirmeni 

Fincan ve Uçtu uçtu kaşığı

yumurtalık

http://img705.imageshack.us/img705/1200/reeftsr3.jpg
poşet çaylık

İlginç Tasarımlar
sürahi

patates soyma tepsisi

mısır gevreği tabağı

meyvelik


              



20 yorum:

  1. yumurta kalıbı ve patates soyma tepsisine bayıldım ben:)

    YanıtlaSil
  2. ben de bu hafta öyle bir kalıp edinsem de krep için kullansam diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel paylaşımlarınızın =)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler beğenmenize sevindim :) sizler için araştırmaya devam :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsine bayıldım ama en cok meyve sepetineeee :) nerde bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efendim hizmette sınır yok, hemen sizin için araştırma yaptım.. ürünlerin başlıktaki adlarını kendim yazdığım için zor oldu biraz ama umarım işinize yarar: http://www.enacayip.com/2009/12/meyve-hamagi.html
      sevgiler, başka bir arzunuz? :)

      Sil
  6. çok teşekkürler. zahmet verdim valla. birkaç tanesini paylaşıcam ben de bloğumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah ne demek:) buyrunuz tabiki de..
      benim sizdeki yorumlarımda bir sıkıntı olduğunu şimdi hatırladım k.bakmayın :(
      görüşmek üzere

      Sil
  7. Merhabalar,

    Doğrama İşlemleri için Parmaklık bayağı kullanışlı gibi gözüküyor. Hele ki benim gibi acemiler için. Nerden temin edebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..
      ben sadece resimleri kullanıyorum kaynak tek tek gösteremiyorum malesef:(
      resim sayısı da fazla olduğu için hatırlayamıyorum..
      ama sizin için araştırma yapıp şunu buldum:
      http://www.yakaladinyakaladin.com/parmak-koruyucu-aparat-3lu.html
      http://firsatfestivali.com/ProductDetail.aspx?product=709#
      umarım işinize yarar..

      Sil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..